ปี พ.ศ.
|
เรื่อง |
ผู้เขียน |
2564
|
Assessment for Learning (AfL): An Assessment Method Easing University to Workplace Transition of the Early Childhood Preservice Teachers |
Sasanun Bunyawanich Asst. Prof. Dr. Chayapon Chomchaiya Asst. Prof. Dr. Nutthaporn Owatnupat |
2564
|
การจัดการเรียนรู้แบบ MACRO model ในบริบทของครูปฐมวัย MACRO model Learning Management in the Context of Early Childhood Teachers |
อาจารย์สุภาพร มูฮำหมัด และ ผศ.นิศารัตน์ อิสระมโนรส |
2564
|
การเรียนรู้แบบเกมเป็นฐานที่ส่งเสริมการเรียนรู้ของนักศึกษา Game-Based Learning on Learning Achievement of Undergraduate Students |
ดร.พรชุลี ลังกา |
2563
|
การพัฒนาชุดส่งเสริมพัฒนาการเด็กพิการทางสมองในระยะแรกเริ่ม The Package for Promoting Development of Children with Early Stage Cerebral Palsy |
ผศ.ดร.นิฤมล สุวรรณศรี |
2563
|
The Pedagogies Having Potential to Bridge School-to-Work Transition of Undergraduates
|
Sasanun Bunyawanich |
2563
|
การเรียนรู้จากการทำงานแบบผสมผสานและเสริมศักยภาพด้วยเทคโนโลยี Work-based Blended Learning and Technological Scaffolding |
ดร.เอื้ออารี จันทร
|